Můžete se kdykoli odhlásit.
Reklamaci je možno uplatnit např.:
a) emailem na adresu prubnito@email.cz *
b) telefonicky na mobil 721 320 140
c) zasláním zpět na sídlo prodávajícího
d) osobně (raději předem domluvit, neprovozujeme kamennou prodejnu)
Vhodné údaje: jméno kupujícího , č. faktury nebo objednávky, výrobek a stručný popis vady.
* Uvítáme i fotku budel-li na ní závada viditelná, může to napomoci řešit situaci i "na dálku" .
zasílací i kontaktní adresa:
Holz Jiří
Jungmannova 877/32
664 34 Kuřim
V případě zaslání např. Českou poštou je ideální poslat doporučeně , kvůli
prokazatelnosti odeslání zboží a zásadnímu snížení rizika ztráty při přepravě.
Nejrozumnější způsob (levný, bezpečný, rychlý) je tzv. doporučené psaní.
Např. v bublinkové obálce (nebo ploché krabičce) o tloušťce do max. 5 cm !
Zásilka o tloušťce nad 5 cm je už považována za balík, který je mnohem dražší .
Doporučené psaní je automaticky pojištěno na hodnotu 880 Kč,
což v případě ztráty zásilky s levným zbožím pokryje škodu.
Cena poštovného je u doporučeného psaní podle váhy od 52 Kč.
Po obdržení zásilky Vás budeme průběžně o dalším postupu řešení reklamace informovat mailem.
Práva z vadného plnění
Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:
a) na odstranění vady opravou věci
b) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci
c) na přiměřenou slevu z kupní ceny
d) na odstoupení od smlouvy
Reklamace bude vyřízena co nejdříve, nejdéle však do 30 dnů dle platných předpisů .